آموزش رایگان 0 تا 100 سئو
ارسال شده توسط فرود حیدری
برای یادگیری آموزش سئو باید بدانید سئو مسیری نسبتا طولانی و زمان بر است که به ما کمک می کند کسب و کار خود را با سرعت و دقت بیشتری پیش ببریم تا از طریق آن بتوانیم جایگاه های مناسبی را در گوگل به دست آوریم. در این مقاله ابتدا با سئو آشنا شده و اهمیت یادگیری سئو برای کسب و کار را گفته، اصطلاحات فنی سئو را مرور کرده ایم و در نهایت راه های یادگیری سئو را به شما خواهیم گفت.
البته برای سئو میتونی کلی ویدیوی رایگان از طریق دکمه زیر ببینی
یادگیری بیشترسئو چیست؟ درست یاد بگیرید
سئو واژه ای است که افراد فعال حوزه وب با نام آن بسیار آشنا هستند. اما جامعیت واژه سئو، کار را برای افراد مختلف سخت می کند زیرا سئو دنیای بزرگی است که از مفاهیم، موضوعات و تکنیک های مختلفی تشکیل شده که هر کدام از آن ها می توانند ما را در مسیر رسیدن به جایگاه های گوگل کمک کند. اگر بخواهیم ساده تر بگوییم SEO بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل است. این واژه مخفف عبارت Search Engine Optimization است. آنچه از این جمله استناد می شود این است که ما باید کارهایی روی سایت انجام دهیم که هدف آن کارها موتورهای جستجو باشد. در صورتی که هدف ما از یادگیری و انجام تکنیک های سئو هدایت و رضایت کار است نه موتورهای جستجو، البته هدف موتورهای جستجو نیز رضایت کاربر است.آیا همه باید سئو را یاد بگیریم؟
اگر اهمیت سئو را بر رشد کسب و کارهای مختلف و میزان جذب مشتری از طریق موتورهای جستجو بدانید، قطعا اولین کاری که انجام می دهید، یادگیری علم سئو است. اجازه دهید با ذکر یک مثال اهمیت آموزش سئو را برای شما بیان کنیم: فرض را بر این می گذاریم که شما به عنوان مشتری قصد خرید یک جفت کفش را دارید، اولین کاری که می توانید بکنید این است که به بازار شهر خود مراجعه کنید و کفش مورد نظر خود را خریداری کنید. اما روش دوم این است که شما کلمه خرید کفش را در گوگل جستجو کنید و از بین سایت های مختلف، محصولات متنوع را بررسی کنید و درنهایت کفش خود را انتخاب کنید و به سادگی و درکمترین زمان و بدون جابجایی کفش خود را خرید کنید. حال تمام این مزایا را به گونه ای تصور کنید که شما یکی از سایت های صفحه اول گوگل در زمینه کفش هستید، به نظر شما چه تعداد مشتری در روز می تواند به سایت شما سر بزند و محصول شما را خریداری کند. به طور کلی شاید بتوان گفت در مقایسه با بازار سنتی نسبت 1 به 100 دارد. البته که در حوزه های مختلف این عدد می تواند متفاوت باشد.چرا سئو برای ما مهم است؟
شاید باورش سخت باشد ولی در هر ثانیه ده ها هزار جستجو تنها در گوگل انجام می شود. هر کدام از این جستحوها کاربران را به هدفی که دنبال می کنند نزدیک تر می کند و بهترین سایت را گوگل برای رفع نیاز کاربر به او پیشنهاد می دهد. اگر ما ساختار کسب و کار خود را بر پایه سایت و سئو سایت چیده باشیم، می توانیم سهم زیادی از جستجوهای گوگل را به خود اختصاص دهیم و خدمات و محصولات بیشتری را به فروش برسانیم. در هر ثانیه بیش از 63000 جستجو در گوگل انجام می شود؛ عددی که هر کسب و کاری را رونق می دهد. گوگل می تواند کسب و کار شما را از مرگ نجات دهد. زیرا در هر ثانیه بیش از 63000 جستجو در گوگل انجام می شود؛ عددی که هر کسب و کاری را رونق می دهد.سئو کار کیست و چه میزان درآمد دارد؟
به هر فردی که آموزش های لازم سئو و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد سئوکار می گویند. درآمد هر سئو کار به نوع کاری که انجام می دهد و میزان تخصصی که دارد بستگی دارد. اما باید این را بدانیم که رشد فرهنگ سئو و آنلاین شدن کسب و کارها در ایران روز به روز افزایش دارد و درخواست سئو کردن سایت هم به شدت افزایش پیدا کرده، به همین خاطر در بدترین حالت سئو کار می تواند در سال 1401 ماهانه 10 میلیون تومان درآمد داشته باشد. البته اگر سئوکار متخصص باشد و سئو حرفه ای انجام دهد قطعا این عدد خیلی بالاتر خواهد بود و حتی می تواند در هر پروژه بالای 100 میلیون تومان باشد.سئو کردن کلمه به چه معناست؟
همه ما به عنوان مشتریان گوگل روزانه کلماتی را در گوگل جستجو می کنیم و گوگل نیز سایت های مختلفی را به ما پیشنهاد می دهد. هر کدام از این سایت ها بابت کلمه ای که ما جستجو کردیم، سایت و صفحات سایت خود را بهینه و یا همان سئو کرده اند. برای سئو کردن کلمات شما باید سئو را به صورت تخصصی یاد بگیرید و آموزش های لازم را ببینید اما به طور کلی به این کار سئو کردن کلمات می گویند.کلمه کلیدی چیست؟
به هر کلمه یا عبارتی که ما در گوگل یا هر موتور جستجو دیگر سرچ کنیم، کلمه کلیدی می گویند. مثلا اگر شما امروز قصد خرید تلفن همراه داشته باشید احتمالا عبارت “خرید گوشی موبایل” یا “قیمت گوشی موبایل” را در گوگل سرچ می کنید. به کلماتی از این دست کلمه کلیدی می گوییم.مردم از جستجو کلمات چه هدفی دارند؟
از مواردی که در سئو باید به آن اهمیت زیادی بدهیم و در آموزش های سئو که می بینیم یا دورهای سئویی که شرکت می کنیم باید درک درستی از آن پیدا کنیم، هدف جستجو کاربران از کلمات است. یعنی اگر در حوزه ای بتوانیم هدف کاربران از جستجو کلمات را درست درک بکنیم، هم نیاز کاربر را به درستی پاسخ می دهیم و هم سئو کردن آن کلمه کار ساده تری است.کدام کلمه کلیدی پولسازتر است؟
پولساز بودن کلمه کلیدی را با ذکر مثال برای شما بیان می کنیم. فرض کنید کاربری در گوگل عبارت مانتو مجلسی را سرچ می کند. به نظر شما هدف از جستجو این کلمه چیست؟ آیا کاربر به دنبال خرید مانتو مجلسی است یا نه؟ قطعا پاسخ نه است. کاربری که این کلمه را جستجو می کند به دنبال دیدن تصاویر مانتو مجلسی و نمونه های آن است. از طرفی اگر کاربر دیگری خرید مانتو مجلسی را جستجو کند، قطعا هدف او خرید مانتو است. درک درست این موضوع در حوزه های مختلف همان تشخیص اهداف کاربران است. حال اگر سیاست و استراتژی سایت ما فروش مانتو مجلسی باشد، سئو کردن کلمه مانتو مجلسی کار اشتباهی است که البته بسیار شاهد آن هستیم، اما سئو کردن کلمه خرید مانتو مجلسی درست ترین کاری است که ما انجام می دهیم . قطعا این کلمه پولساز ترین کلمه در این مثال است.چگونه کلمات کلیدی خود را پیدا کنیم؟
هر سئوکار یا مدیر کسب و کار باید در اولین قدم آموزش سئو و سئو یک سایت، کلمات مهم و پولساز آن حوزه را به درستی انتخاب کند. روش های مختلفی برای پیدا کردن کلمات کلیدی وجود دارد.1- پیدا کردن کلمات کلیدی از طریق گوگل
ساده ترین و ابتدایی ترین روش برای پیدا کردن کلمات کلیدی همان نتایج گوگل یا پیشنهادات گوگل (Goole Suggestion) است.همان طور که در تصاویر می بینید گوگل از چند طریق کلمات و عبارات کلیدی را به شما پیشنهاد می دهد.2- پیدا کردن کلمات کلیدی با کیورد پلنر Keyword Planner
کیورد پلنر از ابزارهای خود گوگل است که برای تبلیغات گوگل به کار می رود و یکی از روش هایی است که می توان کلمات کلیدی را پیدا کرد. البته این ابزار پولی است و نیاز به خرید اکانت دارد.2- پیدا کردن کلمات کلیدی با کیورد تولز Keywordtool
کیورد تولز از دیگر ابزارهای یافتن کلمات کلیدی است که می توانید از آن استفاده کنید، لیست کلات کلیدی را در کیورد تولز به صورت رایگان می توانید استخراج کنید. برای استفاده از این ابزار وارد سایت keywordtool.io شوید3- ساختن کلمات کلیدی با kwfinder
این سایت نیز از ابزارهای یافتن کلمات کلیدی استکه می توانید با خرید اکانت آن از قابلیت های آن استفاده کنید.4- تجربه؛ راه نجات شما است
اگر به درک درستی از هدف جستجو کاربر در آموزش های سئو برسید، قطعا شناخت شما از نیاز مشتریانی که در حال حاضر دارید بسیار به شما کمک می کند که کلمات کلیدی را از تحربیات خود استخراج کنید. این مورد را دست کم نگیرید.گوگل چگونه کار می کند؟
گوگل یا هر موتور جستجو دیگر دارای یک دیتابیس عظیم است که همه سایت های دنیا را توسط ربات هایی که دارند بررسی و بر اساس میزان رعایت فاکتورها و استانداردهای سئو گوگل، این سایت ها را رتبه بندی می کنند. به طور کلی سه گام برای این کار وجود دارد.- خزیدن ربات های گوگل در صفحات سایت ها
- ایندکس کردن این صفحات
- رتبه بندی و نمایش صفحات در نتایج گوگل
خزیدن یا Crawling ربات های گوگل
برای اینکه گوگل درک درستی از سایت شما که شامل صفحات مختلف، مقالات، عناوین، تگ ها، لینک ها و دسته بندی و برچسب ها و همه موارد سایت شما داشته باشد، لازم است که ربات هایی را برای این کار قرار دهد که این کار توسط خزیدن ربات ها روی سایت شما انجام می شود.ایندکس کردن صفحات
پس از خزیدن ربات های گوگل، باید عملیات ایندکس کردن صفحات انجام شود و صفحات سایت ما در دیتابیس گوگل قرار داده شود تا بتواند آن ها را در نتایج به کاربران نمایش دهد. ایندکس شدن صفحات سایت نوپا مقداری زمان بر است که شما با قرار دادن site: در ابتدای نام دامنه خود، می توانید میزان ایندکس سایت خود را متوجه شوید. site:dariaweb.irانتخاب نتایج برای نمایش در گوگل
وقتی کاربری کلمه ای را در گوگل جستجو می کند، موتورهای جستجو از جمله گوگل باید دیتابیس خود را در کسری از ثانیه بررسی و بهترین نتیجه را به کاربر نشان دهند. زمانی که صفحات سایت ما ایندکس شوند بسته به میزان سئو کلماتی که ما انجام داده ایم، سایت ما می تواند رتبه ای را در نمایش های گوگل یا هر موتور جستو دیگری داشته باشد. برای این کار فاکتورها و استانداردهای زیادی را باید رعایت کنیم تا در نتایج گوگل قرا بگیریم که البته این فاکتورها مخفی هستند و تنها برخی از آن ها برای ما روشن شده که سئو و دوره های آموزشی سئو چه مبتدی و چه حرفه ای براساس آن ها تدوین می شوند.گوگل چه فاکتورهایی را بررسی می کند؟
بسیاری از فاکتورها در میان متخصصین سئو به عنوان فاکتورهای قطعی به شمار می روند مانند فاکتورهای زیر- محتوای هدفمند و کاربر پسند
- تخصص و اعتماد سایت
- بهینه بودن سایت
- محتوای همیشه سبز
- لینک های باکیفیت
- رضایت کاربران از سایت
- محتوای منحصربفرد
- موبایل فرندلی بودن سایت
- سرعت وبسایت
- میزان نرخ کلیک
- استفاده از کلمات و عبارات کلیدی مرتبط
- استفاده از HTTPS
- ارتباط بک لینک ها
- میزان خوانایی محتوا
- قدرت موضوعی و مفهومی
- اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
- ساختار درست صفحات سایت
معرفی الگوریتم های گوگل
در مسیر قرار دادن صفحات مختلف در نتایج گوگل، الگوریتم هایی وجود دارد که هر کدام وظایف خاص خود را انجام می دهند تا نتایج بهتری به کاربران نمایش داده شود.الگوریتم پنگوئن
وظیفه الگوریتم پنگوئن به طور کلی بررسی سایت هایی است که قصد دارند با ایجاد و خرید بک لینک یا استفاده از تکنیک های کلاه سیاه برای لینک سازی، نتایج بهتری را در گوگل داشته باشند. مقابله با این سایت ها وظیفه الگوریتم پنگوئن است.الگوریتم پاندا
پاندا به بررسی کیفیت محتوا هر صفحه از سایت می پردازد که متر و معیار آن میزان رضایت کاربر از صفحه است. باید بدانیم که میزان رضایت کاربر صرفا به کیفیت محتوا بر نمی گردد و پارامترهای دیگری را نیز باید رعایت کنیم.الگوریتم برت
الگوریتم برت به درک گوگل از جستجو کاربران کمک می کند و باعث می شود گوگل درک درستی از زبان انسان داشته باشد. الگوریتم برت از جمله الگوریتم هایی است که در دوره آموزش صفر تا صد سئو در موردش صحبت کرده ایم.الگوریتم مرغ مگس خوار
با روی کار آمدن الگوریتم مرغ مگس خوار سایت هایی مه مقالات بی کیفیت و بر پایه تکرار کلمات کلیدی داشتند از نتایج حذف شدند و سایت های با محتوای با کیفیت و پرداختن به مفهوم کلمه کلیدی رتبه های بهتری در گوگل کسب کردند.الگوریتم کبوتر
اگر تا حالا کلمه ای را سرچ کرده اید و گوگل موقعیتی مکانی یا کسب و کاری محلی را در نتایج به شما نمایش داده باشد باید بدانید که این کار توسط الگوریتم کبوتر انجام می شود. این ساده ترین تعریفی است که می توان داشت.الگوریتم سندباکس گوگل
روزانه حدود 252000 سایت در دنیا ایجاد می شود که اگر گوگل بخواهد همه آن ها را در نتایج شرکت دهد میزان رقابت بسیار سخت خواهد شد. به همین دلیل سایت های نوپا مدت زمانی را در سندباکس گوگل قرار می گیرند تا کیفیت آن ها بررسی شود. شناخت بیشتر الگوریتم های گوگلانواع مدل های سئو
یکی از روش هایی که یادگیری را ساده تر می کند، دسته بندی آموزش هاست. به همین منظور در سئو هم مفاهیم کلی در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد که به طور خلاصه آن ها را بیان می کنیم.سئو کلاه سفید (White Hat Seo)
اجرای اقدامات بر اساس قوانین گوگل که در قالب هسته مرکزی گوگل و الگوریتم های آن قرار دارد را سئو کلاه سفید می گویند و این همان کاری است که ما باید به درستی آن را انجام دهیم تا بتوانیم از نتایج گوگل به نفع خود بهره ببریم.سئو کلاه سیاه (Black Hat Seo)
استفاده از تکنیک های مختلف برای دور زدن گوگل و کسب رتبه بهتر را سئو کلاه سیاه می نامند که مرز باریکی با سئو کلاه سفید دارد. با استفاده از این تکنیک ها سایت ما دچار پنالتی شده و از نتایج گوگل حذف می شویم.سئو کلاه خاکستری (Gray Hat Seo)
در این روش از تکنیک هایی برای دور زدن گوگل استفاده می شود که ریسک پایینتری دارند یا گوگل هنوز قادر به تشخیص آن ها نیست. البته این تکنیک ها باید با سئو کلاه سفید ترکیب شوند تا ریسک کار را به شدت پایین بیاورند.سئو داخلی (On Page Seo)
به کارهایی که ما در سایت خود برای بهینه سازی صفحات انجام می دهیم سئو داخلی می گویند. اقداماتی شبیه استفاده از تصایر، ویدیو، لینک سازی، منو و …سئو خارجی (Off Page Seo)
در این روش از تکنیک هایی برای دور زدن گوگل استفاده می شود که ریسک پایینتری دارند یا گوگل هنوز قادر به تشخیص آن ها نیست.سئو تکنیکال (Technical SEO)
اقداماتی که برای بهبود مباحث فنی سایت صورت می گیرد را سئو تکنیکال می گویند. افزایش سرعت سایت، ایجاد ساختار مناسب سایت، موبایل فرندلی و …تدوین استراتژی سئو؛ رمز پیروزی در جنگ سئو
اگر در سئو کردن سایت، آموزش سئو و شرکت در دوره های آوزشی تخصصی و مبتدی یا پیشرفته سئو خود را رهبری جنگی تصور کنید، باید بدانید که داشتنی یک استراتژی می تواند ورق را در میدان مبارزه به نفع شما برگرداند. تدوین استراتژی سئو ابتدایی ترین کاری است که سئوکار باید در هر پروژه به خوبی آن را پیاده سازی کند. در دوره آموزش سئو پیشرفته یک جلسه کامل در مورد تدوین استراتژی و پارامترهای آن صحبت کرده ایم.تولید محتوا و سئو آن
مهم ترین رکن سئو و بازاریابی اینترنتی سئو محتوا یا بازاریابی محتوا است که با کمک آن ما می توانیم رتبه های بالایی در گوگل یا هر موتور جستجو دیگر داشته بباشیم و کسب و کار خود را گسترش دهیم. برای سئو محتوا باید استانداردها و قوائد بسیاری را رعایت کینم تا گوگل ما را در نتایج خود قرار دهد. از مهم ترین استانداردهای محتوا نویسی یا سئو محتوا می توان به موارد زیر اشاره کرد.- پرداختن به مفهوم کلیدی
- رعایت اصول نگارشی
- انتخاب صحیح تگ ها
- ساختار دسته و برچسب ها
- اصول محتوا نویسی
- اصول لینک سازی
سرچ کنسول (Search Console) برگ برنده نبرد
آنچه در هر نبردی حائز اهمیت است و باعث پیروزی می شود، داشتن اطلاعات کافی از لشکر خود و دشمن است. در سئو که نبردی طولانی و زمان بر است ما لازم است اطلاعات درست و کافی از سربازان و لشکر خود داشته باشیم تا در چرخه نبرد بتوانیم با تغذیه درست، تعیین نقشه جنگی جدید و حمایت نیروهای خودی و شناسایی نقاط ضعف دشمن جنگ را به سود خود به پایان برسانیم. سرچ کنسول تنها ابزاری است که این اطلاعات را به درستی در اختیار ما قرار می دهد و ما با استفاده از این اطلاعات استراتژی خود را تدوین و بهبود می دهیم تا بتوانیم رشد بیشتری در نتایج گوگل داشته باشیم.اصطلاحات مهم سئو را بیاموزیم
اگر قصد دارید سئو را اصولی بیاموزید و در مسیر سئو به خوبی خود را به روز نگه دارید، شناخت اصطلاحات سئو برای شما ضروری است. در این قسمت برخی از موارد را کوتاه توضیح می دهیم.لینک
به کلماتی در فضای وب که کاربر با کلیک بر روی آن ها را از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل می شود لینک می گوییم.بک لینک
هرگاه کاربر در سایتی بر روی لینکی کلیک کند و وارد صفحه ای در سایت دیگر شود، به این مدل لینک دهی بک لینک می گوییم.انکر تکست
کلمات یا عباراتی که روی آن ها لینکی برای هدایت کاربر از صفحه ای به صفحه دیگر و یا از سایتی به سایت دیگر قرار می گیرد، انکر تکست می گویند.ریدایرکت
اگر خودمان صفحه ای از سایتمان را به صفحه دیگر ارجاع دهیم که حالت های مختلفی دارد، ریدایرکت انجام داده ایم.سرچ طبیعی
به میزان کاربری که از طریق موتور جست جو به هنگام سرچ کلمات کلیدی وارد سایت ما شود، سرچ طبیعی گفته می شود.تیتر ؛ هدینگ
به تگ های H1 تا H6 گفته می شود که مقالات سایت ما را به صور تیتر دسته بندی می کنند و هر کدام هدف خود را دنبال می کنند.انواع لینک سازی در سئو
به طور کلی در سایت ها دو مدل لینک سازی داریم. به لینک هایی که از یک صفحه سایت ما به صفحه دیگر کاربر را ارجاع می دهند لینک سازی داخلی گفته می شود و به صفحاتی خارج از سایت ما که کاربران را به سایت ما هدایت می کند لینک سازی خارجی می گوییم. در علم سئو و آموزش های سئو لینک سازی داخلی و خارجی از اساسی ترین موضوعات است که فنون زیادی دارد و ما در دوره آموزش سئو یک جلسه چند ساعته را به لینک سازی اختصاص داده ایم.چگونه تصاویر خود را سئو کنیم؟
سئو تصاویر از مسائلی است که دقت چندانی به آن نمی شود اما باید گفت گوگل پیکس به پیکسل تصاویر را درک می کند و حتی اگر توضیحی راجع به تصویر داده نشده باشد، گوگل به خوبی می داند این تصویر در مورد چه موضوعی است. برای سئو تصاویر نیز یک سری موارد را باید رعایت کنیم.- بهتر است از تصاویر منحصربفرد استفاده کنید.
- استانداردهای تصویر (حجم، ابعاد) را رعایت کنید.
- برای تصاویر متن جایگزین بنویسید.
- نام صحیح برای تصاویر انتخاب کنید.
چگونگی سئو ویدیو در سایت
پس از بروزرسانی هایی که با آمدن الگوریتم های پنگوئن و پاندا ایجاد شدند، بسیاری از سئوکارها به این نتیجه رسیدند که لینکسازی تنها راه حل برای بالا بردن رنگ سئو در گوگل نیست. بلکه افزایش کیفیت تولید محتوا نیز بسیار مهم است. یکی از مهم ترین عناصر از نظر گوگل در غنی کردن محتوا، ویدیو می باشد که در استراتژی های بازاریابی نیز استفاده می شوند. سئو ویدیو مجموعه ای از راهکارهایی است که می تواند این نوع محتواها را به فرم قدرتمندتری برای تعامل با مخاطب تبدیل کند. برخی از راهکارهای کلیدی در انجام این کار عبارتند از:- اشتراک ویدیو در شبکه های اجتماعی مختلف
- قرار دادن ویدیو در بالای صفحات
- قرار دادن ویدیو در صفحه محصول در سات های فروشگاهی
- جذاب تر کردن ویدیو به خصوص برای حفظ مخاطب در 10 ثانیه اول،
- استفاده از ریچ اسنیپت ها برای ویدیو،
- استفاده از کیوردها در داخل ویدیو برای هوش مصنوعی گوگل،
- جایگذاری ویدیو در کانون توجه صفحه،
- عدم جایگزاری یک ویدیو در چندین صفحه و ساخت محتوای یونیک برای هرکدام.
چگونه سئو را یاد بگیریم؟
یادگیری سئو بسیار زمان بر است و بابت آن باید هزینه های زیادی پرداخت کنید اما به طور کلی دو راه حل برای این کار وجود دارد . راه حل اول این است که از منابع رایگان وب فارسی و یا انگلیسی که برخی از آن را معرفی کرده ایم، مباحث سئو را پیگیری کنید و با آزمون و خطا در پروژه فعالیت محور آن ها پیاده کنید تا به طور کامل یاد بگیرید. در این روش شما هزینه ای جز زمان پرداخت نمی کنید و باید سال ها تجربه کسب کنید تا بتوانید سئو را به خوبی یاد بگیرید. راه حل دوم شرکت در دوره های آموزشی سئو است که تحت عناوین آموزش سئو مبتدی، حرفه ای، تخصصی، صفر تا 100 و عباراتی از این دست شرکت کنید که فارغ از عنوان این دوره ها، تخصص و تجربه مدرس مهم ترین قسمت این دوره های آموزشی است. با این کار شما با پرداخت هزینه اندک، به طور کامل سئو را یاد گرفته و چند سالی خود را پیش انداخته اید.بهترین دوره آموزشی سئو در ایران
به جرات می توانیم بگوییم که هیچ دوره ای نمی تواند پیشوند بهترین دوره سئو را یدک بکشد. به این دلیل که سئو علمی پیچیده و به روز است و بسیاری از مفاهیم آن به صورت تجربی به دست آمده است. ما در داریا وب حاصل تمام آموزش های تخصصی که در زمینه سئو از مراجع انگلیسی و فارسی بدست آورده ایم را به همراه تجربه ای چندین ساله که حاصل آن بالای 50 سایت برتر درحوزه های مختلف است را با هم ترکیب کرده ایم و در دوره آموزش تخصصی سئو تدوین کرده ایم که به طور مداوم آن را به روز می کنیم و در اختیار دانش پذیران خودمان قرار می دهیم. انتخاب با شما است که چه دوره ای را تهیه کنید اما همان طور که گوگل رضایت کاربر را در نظر دارد، داریا وب نیز به دنبال رضایت شما است و همه تلاش خود را می کند تا کسب و کار شما را رونق بیشتری بدهد.هزینه شرکت در دوره سئو
در سال های اخیر فرهنگ سرمایه گذاری افراد بر روی آموزش خودشان در کشور افزایش پیدا کرده و افرادی که به دنبال پیشرفت هستند در زمینه های مختلف بر روی خودشاتن سرمایه گذاری می کنند. در باب آموزش سئو و شرکت در دوره های یادگیری سئو به طور کامل نیز افراد به خوبی هزینه می کنند زیرا می دانند هزینه ای که برای یادگیری سئو در هر سطحی که پرداخت شود به راحتی و با سئو کردن یک کلمه به دست می آید و هزینه دوره سئو هرچقدر باشد، برای افرادی که اهل عمل و یادگیری هستند مبلغ ناچیزی است که بابت رشد خودششان پرداخت می کنند. ایم مبلغ از 990 هزار تومان تا بالای ده میلیون تومان می تواند باشد.بهترین منابع آموزش سئو
سئو از به روز ترین علم های دنیا است و اگر هر روز یک مبحث یاد بگیرید و تجربه کنید باز هم کم است و باید همیشه به یادگیری ادامه دهید. به همین خاطر ما منابع معتبر آموزشی در زمینه سئو را به شما معرفی می کنیم. ساده ترین راه این است که مطالب سایت داریا وب را مطالعه کنید و یا به صفحه اینستاگرام فرود حیدری موسس داریا وب بپیوندید و نکات سئو را به صورت رایگان بیاموزید. راه دیگر این است از منابع انگلیسی زبان زیر برای یادگیری سئو استفاده کنید.سر فصل های دوره آموزشی سئو داریا وب
با شرکت در دوره آموزش سئو داریا وب فایل های آموزشی بر اساس سرفصل های زیر در اختیار شما قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات و خرید دوره می توانید صفحه دوره آموزش سئو را مشاهده کنید.1- یادگیری مباحث اولیه سئو
در گام اول دوره سئو داریا وب مباحث اولیه را مطرح می کنیم تا با سئو بیشتر آشنا شوید. مسیر پیروزی در سئو را ترسیم می کنیم و در نهایت الگوریتم های گوگل را به طور دقیق بررسی و وظایف هر کدام را شرح می دهیم.مسیر پیروزی در سئو
برای رسیدن به هدفی لازم است که مسیر درستی برای آن پیدا کنیم. در جلسه اول دوره آموزشی سئو مسیر پیروزی در سئو را ترسیم می کنیم.تعریف دقیق الگوریتم های گوگل
اگر وظایف هر الگوریتم را به خوبی بشناسیم، سئو سایت برای ما ساده تر می شود. به همین دلیل شناخت کاملی از الگوریتم های گوگل پیدا می کنیم.2- تدوین استراتژی سئو
در گام دوم آموزش به پارامترهایی که باید در تدوین و تهیه استراتژی سئو رعایت بکنیم می پردازیم و مراحل آن را به طور کامل توضیح می دهیم.شناسایی کلمات کلیدی پولساز و ارزشمند
بررسی و آنالیز سختی کلمات کلیدی
تدوین استراتژی و انتخاب صفحات هدف
استانداردهای تولید محتوا
تولید محتوای کاربرپسند
فعالیت های پس از انتشار محتوا
3- ابزار سرچ کنسول و راه های بهبود استراتژی
در گام سوم با ابزار سرچ کنسول گوگل به طور کامل آشنا شده و از اطلاعات آن برای بهبود مسیر سئو استفاده می کنیم.4- لینک سازی
در گام چهارم تمام موارد لینک سازی را بررسی می کنیم و همه تکنیک های لازم برای لینک سازی داخلی و خارجی که می تواند در سئو سایت ما را ارتقا دهد را بیان می کنیم.دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
You must be logged in to post a comment.
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.